Hoe kan ik een milkshake maken met een blender? Of moet dat anders?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
2.9K

Antwoorden (14)

gewoon ingredienten erin gooien en blenderen. zo doe ik het ook gewoon altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor geen probleem. Alle ingrediënten goed mixen en als laatste het ijs erdoor doen, anders wordt het dun.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje fruit in de blender beetje suiker nog wat melk, experimenteer maar wat. Stekker in stopcontact anzetten en hopsakee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maak het altijd met een blender doe melk in de blender, die er dan een paar aardbeienin (hoeveelheid melk en aardbeien is naast eigen keuze dus wat je zelf het lekkerst vind) blend het gaan goed door en voren dan de hoeveelheid suiker toe tour wanneer jij de smaak zoet genoeg vind. Blend na elke schep suiker steeds opnieuw om goed te kunnen proeven of je genoeg hebt.
Deze shake kun je natuurlijk ook maken met andere soorten fruit.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt hiervoor ook een staafmixer gebruiken, mix alles fijn met de (staaf)mixer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor dat kan prima!!

Hier een geweldig recept:
pak 200 ml melk
2 bolletjes roomijs
half zakje vanillesuiker

Voeg dit bij elkaar.
En doe dit in de blender.

Even in de koelkast is lekkerder zodat het even koud wordt.

Drink smakelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook ijs laten smelten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan watvoor je wilt hebben.
Doe het fruit en ijs/nelk in de blender.doe de deksel er op.zet hem aan tot je alleen nog maar stukjes fruit erinziet. Eetsmakelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o je doet fruit in de blender, en blenderen maar!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor.
ik gooi meestal een banaan in de blender, beetje melk erbij en blenden.
Daarna een bol ijs erbij nog heel kort even in de blender, dan in een glas schenken en genieten maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je doet melk ijs naar smaak en slagroom en dat roer je naar smaak veel succes
antwoord ff op mijn vragen ik wil punten
bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon de ingrediënten erin doen, succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U kunt gewoon u ingredïenten in de blender steken en dan blenderen.
U weet zeker wel welke ingredïenten u nodig hebt, wij doen dat ook altijd.
Ik hoop dat ik u heb kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan prima in de blender.
Als je het fruit eerst nog koud laat worden in de vriezer dan word je milkshake nog kouder.

Doe dan eerst ijs in de blender. 1,5 à 2 bollen per persoon. daarna scheutje melk erbij en dan fruit erbij doen.

Je krijgt een heerlijke milkshake. Vanillesuiker kan er ook bij als je de milshake nog wat zoeter wilt hebben

Succes ermee