Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (7)

Ik d8 180 graden staat ook in het boekje van je frituur als het goed is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
190 want hij is altijd minder heet dan dat hy aab geeft, veral als je er bevroren friet in gooit daalt de temp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik soe op 180 * gradde
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
180 graden is bijna altijd de beste temperatuur voor de frituurpan.
Alleen als je eigen gemaakte patat maakt dan moet je die voorbakken op 160 graden en daarna afbakken op 180 graden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de echte goeie "Belgische friet" wil bakken, moet je frituuraardappelen nemen. Zelf schillen en tot "patat' snijden. Dan afspoelen met water en afdrogen. Voorbakken op 160° tot te reeds gaar zijn en heel lichtjes beginnen kleuren. Laten afkoelen en afbakken op 190° om ze lekker knapperig te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik frituur alles op de vaste stand op 170. Gaat prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit ligt geheel aan het product wat je gaat frituren kijk goed op de verpakking van het product hier staat het vaak gewoon op vermeld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing