waar kan je smekkies in alle smaken kopen die snoepjes van harry potter

ik zou ze wel is willen hebben maar ook de echte Bertie bott's every flavour beans en dan in zo'n recht op staand doosje zie foto

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Het merk waar je het over hebt, kan je voor zover ik weet alleen nog in Amerika kopen. Je zou op 'Bertie Bott's Beans' op Ebay kunnen zoeken, maar Amazon biedt het snoepgoed ook aan.
Maar je kan natuurlijk ook op zoek naar dergelijke Jelly Beans in de supermarkt om de hoek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In Zweinsveld of op de zweinsteintrein :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Smekkies in alle smaken kun je niet kopen. Er is niet veel vraag naar oorsmeersmaak snoepjes. Dat kun je overigens wel proeven door gewoon door je oor te roeren en dan je vinger schoonzuigen. Of bite-x op je vingers doen.
Maar probeer eens de échte jelly beans die je bij jamin kan kopen.
Geen oorsmeer, maar wel veel andere smaken en ook in een leuk doosje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze bestaan wel echt want anders zou dit doosje niet bestaan op de foto en je kan zo ook kopen in harry potter's wizarding world maar ik heb niet echt zin om voor alleen dat naar amerika te vliegen