Als je Duodenum verstopt is hoelang kun je nog volhouden?

Duodenum is het poortje van je maag naar je dunne darm. Zie foto onderaan.
Als je Duodonum verstopt is hoelang duurt het voordat je het begint te voelen of dat het innerlijk problemen veroorzaakt. Zou je het kunnen voelen als het verstopt is? Zou eten een verschil maken als het verstopt is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Heb je het idee dat dit bij jou speelt? Of is het gewoon interesse?
Lijkt mij dat je het wel snel merkt, het eten kan je maag niet meer uit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is gewoon interesse maar als je niks eet zou toch langer duren want dan vul je je maag niet bij
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En wat is eigenlijk snel merken is het paar uurtjes of paar dagen.. Eigenlijk zou je toch voor een paar dagen niet kunnen poepen voor dat je het merkt..

Het beste antwoord

Een afsluiting van het duodenum komt niet veel voor. Soms worden baby's met een afsluiting geboren, soms is het een complicatie na een maagoperatie. In beide gevallen wordt de vernauwing meteen ongedaan gemaakt.

Een derde mogelijkheid voor afsluiting is wanneer iemand " bolletjes slikt". In dat geval voel je het binnen 6 uur. Misselijk, hevige pijn, overgeven van maagsappen. Dat is ook de reden dat bolletjesslikkers gepakt worden. Wanneer de bolletjes in een ziekenhuis verwijderd moeten worden, dan worden ze in beslag genomen , en krijg je celstraf.

Ik hoop dat je vorige vraag toeval was over x-Ray op vliegveld ?
Toch ook maar even foto's toegevoegd van bolletjes.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het was toeval. ik wist niet dat bolletjesslikkers hierdoor gepakt worden.. Ik dacht meer omdat de bewakers zo ervaren zijn.. Weer iets geleerd. In die foto; kijk hoe groot die bolletjes zijn.. Als je zo'n grote bolletjes slikt dan vraag je erom.. Ik vraag mezelf af hoe hij die binnen heeft gekregen en ook nog 1 kilo..
Maar ja bedankt voor je antwoord.