Wat is de meest misselijkmakende combinatie van voedsel?

Ik weet er al een paar: melk en cola, augurken en chocola, biscuitjes en tandpasta. Maar waar word je statistisch het misselijkst van?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9K

Het beste antwoord

zure zult in marsepijn hmmmmm !!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (22)

Een warme haring met slagroom lijkt me bah, of dat statistisch het meest smerige is zou ik niet weten.
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Matjesfilet nach Hausfrauenart?
paulus811
14 jaar geleden
Ik heb het even opgezocht en er zit idd slagroom in het rezept. Of de haring warm is en of het te eten is weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb in Duitsland inderdaad eens een bakje haring in slagroom gekocht..die was erg lekker, maar niet warm.:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@paulus811
Het is verrukkelijk. Het is het eerste wat ik bestel als ik over de grens ben. Dat en een Stiefel bier natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ paulus...dan ben jij nog nooit zwanger geweest?...;-)
Bailey's met spa

Toegevoegd na 30 minuten:
Al zou ik bier met zout ook niet aanraden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bruin brood met spruitjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me heerlijk. Goeie tip!
Als je snel achter elkaar Baileys en cola drinkt kan je daar volgens mij aan doodgaan, zuurbase reactie in je maag = niet leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met 7-up of Sprite
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
totale onzin in je maag heerst altijd al een zuur klimaat daar voegt de cola sprite of 7 up niets aan toe cola heeft een ph waarde van 3 je maagzuur van ca 1.5
Aardbeien met mayonaise :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nasi met stroop en of jam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de dop van de pindakaas op abrikozen jam. Geloof me, je hoeft die jam niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op peanutbutter-jelly zijn miljoenen groot geworden.
Tenzij ik dat 'dop'gebeuren niet helemaal begrijp.
Pizza met appelmoes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de VS heb je ook fruitpizza. Moet erg lekker zijn.
Een broodje honing met mayonaise
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Brood met makreel en chocopasta. Ik word al misselijk als ik eraan denk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoop dat ik nooit bij jou hoef komen te eten. Volgens mij vind je het nog echt lekker ook... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Italklaas Apart van elkaar wel, maar de combinatie van beide is volgens mij een ervaring die je nooit meer vergeet :D
Boerenkool met haring en satesaus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zure aspeges met bedorven oesters
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=WNLPQfNl4mA en dan in je maag. Blijf gerust beweren dat het geen kwaad kan ^.-
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik beweer ook niet dat het geen kwaad kan maar dat is inherrent aan het feit dat je er misselijk van word,als je er misselijk van word is dat altijd dat het niet gezond voor je is, in principe word je alleen misselijk als je lichaam het niet kan verwerken,dus als het bedorven of teveel is.
appel en tandpasta
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beschuit met sinas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
balkenbrij met witte chocolade!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of ik wel het goede recept heb :arretjecake..Dat is cake die wordt gemaakt met Frituurvet !Getver de getver..Dat ligt als een vette bonk in je maag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens drie flesjes chocomel,twee moorkoppen en dan twee rondjes in een draaimolen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
warme ansjovis met zure slagroom
reken maar dat je ...............
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Franse Yop drank met roos vicee er door heen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
frikandel met aardbeienjam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volkoren brood met kauwgom
dropsoep met speklapjes
haring met jam
ei met pindakaas
popcorn in ravigotte saus......

ik stop...ik ben misselijk...........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vier pakjes griotten wegspoelen met karnemelk