Wat is de meest misselijkmakende combinatie van voedsel?

Ik weet er al een paar: melk en cola, augurken en chocola, biscuitjes en tandpasta. Maar waar word je statistisch het misselijkst van?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

zure zult in marsepijn hmmmmm !!!!

Een warme haring met slagroom lijkt me bah, of dat statistisch het meest smerige is zou ik niet weten.

Bailey's met spa Toegevoegd na 30 minuten: Al zou ik bier met zout ook niet aanraden.

Bruin brood met spruitjes.

Als je snel achter elkaar Baileys en cola drinkt kan je daar volgens mij aan doodgaan, zuurbase reactie in je maag = niet leuk.

Aardbeien met mayonaise :))

nasi met stroop en of jam

de dop van de pindakaas op abrikozen jam. Geloof me, je hoeft die jam niet meer.

Pizza met appelmoes

Een broodje honing met mayonaise

Brood met makreel en chocopasta. Ik word al misselijk als ik eraan denk.

Boerenkool met haring en satesaus

zure aspeges met bedorven oesters

appel en tandpasta

Beschuit met sinas.

balkenbrij met witte chocolade!

Ik weet niet of ik wel het goede recept heb :arretjecake..Dat is cake die wordt gemaakt met Frituurvet !Getver de getver..Dat ligt als een vette bonk in je maag.

Probeer eens drie flesjes chocomel,twee moorkoppen en dan twee rondjes in een draaimolen.

warme ansjovis met zure slagroom reken maar dat je ...............

Franse Yop drank met roos vicee er door heen!

frikandel met aardbeienjam

volkoren brood met kauwgom dropsoep met speklapjes haring met jam ei met pindakaas popcorn in ravigotte saus...... ik stop...ik ben misselijk...........

vier pakjes griotten wegspoelen met karnemelk

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100