Wat kan ik bereiden van pasta en spinazie?

Nu heb ik pasta en spinazie hoe kan ik dit samen zo lekker mogelijk bereiden.

Van een klein budget lekker eten voor niet zo heel veel geld. Tnx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke pasta?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verse of diepvries spinazie?

Antwoorden (8)

Met zalm erbij! :d
Spinazie ontdooien en laten uitlekken, die met de Zalm instukjes gesneden en beetje boursain
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut ,prima de zalm heeft de ideale tegen smaak iedere combi is er oke mee wel direct opeten
bak een beetje knoflook zachtjes en doe dat door de spinazie. Eventueel wat roomkaas (met of zonder kruiden). Je kunt ook een hardgekookt ei in stukken bij de spinazie doen.
Een gehaktballetje of een hamburger is ook lekker bij spinazie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de spinazie roerbakken (let wel op, een baal verse spinazie slinkt tot een beetje in de pan!) en er room aan toevoegen. Je kunt er kipfilet bij bakken en er door doen, of cashewnoten als vleesvervanger.
Wat basilicum en of knoflook is ook lekker erbij. Je kunt er ook goed een uitje bij bakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan spinazie door de spaghetti doen ik heb hier een heel lekker recept voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.receptenvandaag.nl/recepten/eten/pasta/381/pasta_met_chorizoworst_en_spinazie_in_kruidige_tomatensaus

Topper!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak de pasta eenvoudig klaar, niet met een saus maar enkel met wat knoflookolie (olfijolie met wat versgeperste knoflook en iets zout en peper naar smaak) met eventueel wat verse basilicum.
Gebruik de spinazie als salade met wat feta en een scheutje balsamicoazijn en eventueel een handjevol pijnboompitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een half pakje kruidenkaas (galic), wat spekjes uitbakken en de kruidenkaas er doorheen smelten, spinazie en pasta koken...doorelkaar mengen en eten maar!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spinazie uit de vriezer met boursin is erg lekker voor bij de pasta. Eerst kip in de wok bakken, dan de spinazie erbij. Vervolgens halve cherrytomaatjes en gekookte pasta erbij en smullen maar! Kost bijna niets :)))