Ik vind kiwi :$
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De andere naam voor kiwi is vitaminebommetje, dus kiwi is wel erg gezond.
T ligt echter ook aan jouw voedingspatroon wat t gezondste fruit is. Dit kan voor iedereen anders zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het afwisselen van fruitsoorten is het gezondste.
elk fruit heeft namelijk zijn eigen samenstelling verhoudingen van vitamines en andere waardevolle voedingsstoffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Inderdaad, en nog lekkerder ook, om elke dag wat anders te eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja toch!
hier zijn vandaag zijn de druiven aan de beurt :)
Kimath
13 jaar geleden
Regenboog eten schijnt goed te zijn. Elke dag een soort fruit van een andere kleur van de regenboog. En de week erna weer opnieuw :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
staat ook nog eens leuk op de fruitschaal :)
heb er nog nooit van gehoord, maar het is een makkelijk geheugensteuntje om de afwisseling erin te houden!!
thanx!
Laat ik zo zeggen, je kunt beter een stuk fruit nemen dan een Mars of een Twix. Zelf neem ik altijd een appel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eén enkel voedingsmiddel kun je niet als gezond bestempelen, ook een fruitsoort niet. Een appel kun je gezond noemen om wat er juist NIET in zit, om even te relativeren. Veel soorten fruit bevatten wat vitamines, anti-oxidanten en vezels maar meestal ook heel veel suikers, waardoor ze een bijdrage kunnen leveren aan overgewicht. Eén à twee porties fruit passen in een gezond voedingspatroon naar gelang je gewicht. Het soort fruit er doet er niet zo gek veel toe als je maar afwisselt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over de appel .. ik weet niet anders dan dat daar eigenlijk niets aan vitaminen inzit. Kiwi zit bordevol vitaminen, maar afwisseling is zeker niet verkeerd. Sinasappels schijnen ook heel gezond te zijn en dan heb je nog andere fruitsoorten zoals mango, druiven, aardbeien etc .. allemaal gezond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke fruitsoort is anders, maar kiwi is zeg maar een hybrid van fruit, het bevat van alle soorten wat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
An apple everyday, keeps the doctor away!:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem eens een schaaltje fruit zoals mandarijn banaan en ananas want combineren is gezonder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik breek een lans voor de banaan!