Wat is de gezondste fruit om als tussendoortje te eten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik vind kiwi :$

De andere naam voor kiwi is vitaminebommetje, dus kiwi is wel erg gezond. T ligt echter ook aan jouw voedingspatroon wat t gezondste fruit is. Dit kan voor iedereen anders zijn.

het afwisselen van fruitsoorten is het gezondste. elk fruit heeft namelijk zijn eigen samenstelling verhoudingen van vitamines en andere waardevolle voedingsstoffen.

Laat ik zo zeggen, je kunt beter een stuk fruit nemen dan een Mars of een Twix. Zelf neem ik altijd een appel.

Eén enkel voedingsmiddel kun je niet als gezond bestempelen, ook een fruitsoort niet. Een appel kun je gezond noemen om wat er juist NIET in zit, om even te relativeren. Veel soorten fruit bevatten wat vitamines, anti-oxidanten en vezels maar meestal ook heel veel suikers, waardoor ze een bijdrage kunnen leveren aan overgewicht. Eén à twee porties fruit passen in een gezond voedingspatroon naar gelang je gewicht. Het soort fruit er doet er niet zo gek veel toe als je maar afwisselt.

Over de appel .. ik weet niet anders dan dat daar eigenlijk niets aan vitaminen inzit. Kiwi zit bordevol vitaminen, maar afwisseling is zeker niet verkeerd. Sinasappels schijnen ook heel gezond te zijn en dan heb je nog andere fruitsoorten zoals mango, druiven, aardbeien etc .. allemaal gezond.

Elke fruitsoort is anders, maar kiwi is zeg maar een hybrid van fruit, het bevat van alle soorten wat

Ananas

An apple everyday, keeps the doctor away!:)

neem eens een schaaltje fruit zoals mandarijn banaan en ananas want combineren is gezonder

Ik breek een lans voor de banaan!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100