Waarom gaat mijn gehemelte jeuken als ik wraps eet?

Mijn gehemelte gaat jeuken als ik wraps eet. Ontzettend vervelend, want daardoor eet ik ze niet graag terwijl ik ze erg lekker vind (het is echt een onuitstaanbaar rotgevoel). Voor zover ik weet maakt het niet uit wat erop zit, maar gaat het echt om de wrap zelf. Na het eten ervan is het vrijwel meteen over. Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?

Toegevoegd na 35 minuten:
Ik heb het ook bij shoarmabroodjes...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat als ik Turkse pizza of shoarma broodjes & ook bij de wrap eet.
Dat ik zo raar vies jeukend gevoel op me tong&keel krijg waardoor ik et ook niet wil eten

Antwoorden (4)

Ik zou denken dat ie dan te scherp is, bv door de saus, aks het echt niet kan liggen aan de vulling dan heb je vast een allergie voor de meel van de wrap
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijlijk heb je een allergische reactie op een ingrediënt, omdat je het ook bij shoarmabroodjes denk ik aan meel of tarwe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt inderdaad een allergie op een van de ingrediënten die in dat soort deeg zitten. Ik heb hetzelfde wat jij heb als ik een appel eet, inderdaad onuitstaanbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien ligt het aan één van de ingredienten die in afbakbrood zit, die ze eraan toevoegen om het lang houdbaar te houden. (daar schijnt idd wel veel kunstmatige troep in te zitten die niet zo gezond is eigenlijk) Probeer eens zelf te bakken. (je hebt bakmixen voor tortilla's, heel lekker, en pitabroodjes kun je het recept wel op internet vinden. Of haal verse broodjes bij de Turkse bakker.