Waar kan ik gelatine poeder kopen, de supermarkt heeft alleen blaadjes en de toko's hebben geen smaakloze.

Gelatine poeder

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (4)

Volgens diverse forums kan je bij de Makro pakken van een kilo kopen. Maar dan moet je wel iemand kennen die daar een pasje voor heeft, want als particuliier kan je daar niets kopen.
Amadea
13 jaar geleden
Ik ken het als dit. Je kunt het hier ook online kopen.
Bij de toko is het te koop als agar agar..

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt het ook bij een reformwinkel kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
agar agat is niet excact hetzelfde als gelatine.
labshop in Twello heeft gelatine
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de sligro.. Het heet agar agar en het is nog vegetarisch ook