Nee, want er zit melk (en slagroom) in. Zie voor de lijst van ingrediënten http://www.icecreamfactory.nl/nl/producten/biologisch/biologisch-impulsijs.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Een veganist zou alleen de Eau Yeah Fruit Peak en Fruit Wave kunnen nemen, de waterijsjes.
Amadea
13 jaar geleden
De Soya Pipo Vanille, de Eau Yeah Fruit Peak en de Eau Yeah Fruit Wave klinken veganistisch, de rest lijkt allemaal zuivel of gelatine te bevatten (maar het kan dat ik iets over het hoofd heb gezien.

Het lijkt erop dat zij ook produceren voor Bonvita, en hun ijsjes zijn veganistisch; maar die worden dus niet verkocht onder de naam Ice Cream Factory en die individuele ijsjes worden niet vernoemd op de website van de Ice Cream Factory.