welke voedingsmiddel moet ik vermijden

middelen die vocht afdrijven weet ik wel, maar welke voedingsmiddelen kan ik het beste vermijden.

Toegevoegd na 23 minuten:
ik bedoel voedingsmiddelen die vocht vasthouden, moet vaak plassen, maar mijn blaas mankeert niets aan volgens de dokter.

13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom wil je voedingsmiddelen vermijden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraagstelling is wat vaag, stel hem anders!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om af te vallen? De vraagstelling is inderdaad niet helemaal duidelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat wil je? Afvallen? Aankomen? Op gewicht blijven? Vocht kwijtraken? Gezond blijven? Een gave huid?

Het beste antwoord

Het klinkt misschien tegenstrijdig maar je kunt het beste juist meer van een bepaald voedingsmiddel gebruiken als je vaak aandrang hebt om te plassen: water. Aandrang tot plassen zonder blaasontsteking betekent meestal geconcentreerde urine. Verdunnen met water zorgt voor minder geconcentreerde urine waardoor je misschien wel even vaak moet plassen maar dan wel zonder die branderige aandrang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
joke52
13 jaar geleden
dank je, dit is wat bedoel, ik ga dit proberen.
joke52
13 jaar geleden
ik drink meer water, het lijkt te helpen

Andere antwoorden (2)

Als u niet aan een bepaald aandoening lijd dan is alles met mate eten de beste regel
fremar
13 jaar geleden
Voor wat: kwa afvallen moet je
minder koolhydraten meer vlees. En voor je gezondheid regelmatig en met normale hoeveelheden maar ook genoeg groentje en fruit. En als je snoept doe het dan met mate.