Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke voedingsmiddel moet ik vermijden

middelen die vocht afdrijven weet ik wel, maar welke voedingsmiddelen kan ik het beste vermijden.

Toegevoegd na 23 minuten:
ik bedoel voedingsmiddelen die vocht vasthouden, moet vaak plassen, maar mijn blaas mankeert niets aan volgens de dokter.

13 jaar geleden
897
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom wil je voedingsmiddelen vermijden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraagstelling is wat vaag, stel hem anders!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om af te vallen? De vraagstelling is inderdaad niet helemaal duidelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat wil je? Afvallen? Aankomen? Op gewicht blijven? Vocht kwijtraken? Gezond blijven? Een gave huid?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het klinkt misschien tegenstrijdig maar je kunt het beste juist meer van een bepaald voedingsmiddel gebruiken als je vaak aandrang hebt om te plassen: water. Aandrang tot plassen zonder blaasontsteking betekent meestal geconcentreerde urine. Verdunnen met water zorgt voor minder geconcentreerde urine waardoor je misschien wel even vaak moet plassen maar dan wel zonder die branderige aandrang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
joke52
13 jaar geleden
dank je, dit is wat bedoel, ik ga dit proberen.
joke52
13 jaar geleden
ik drink meer water, het lijkt te helpen

Andere antwoorden (2)

Als u niet aan een bepaald aandoening lijd dan is alles met mate eten de beste regel
(Lees meer...)
fremar
13 jaar geleden
Voor wat: kwa afvallen moet je
minder koolhydraten meer vlees. En voor je gezondheid regelmatig en met normale hoeveelheden maar ook genoeg groentje en fruit. En als je snoept doe het dan met mate.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding