Als er ergens staat dat je met je credit card of mastercard kan betalen kan je dan ook pinnen met een gewoon bakpasje?

Ik wil wat bestellen, bezorgmaaltijd, via internet. Er staat overal contant mastercard creditcard ed bij. maar betekent dat ik dan ook kan pinnen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Nee, dat betekent het niet.

Betalen met je creditcard gaat via een nummer en zo'n nummer heeft je bankpasje niet.

Als er staat: betalen met IDeal, dan kan je met je bankpasje via internetbankieren betalen, dat gaat dan gewoon via je eigen bank.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je
Als je al zal kunnen pinnen, kan dat pas als de goederen bezorgd worden op een mobiel pinapparaat.
Pinnen op je computer en zodanig je pincode aan de hele wereld geven lijkt mij geen goed idee.