Wat staat er nu precies op het bord 'blowverbod'?

Ik begrijp dit bord niet. De vingers, de joint, de hennepblaadjes die begrijp ik wel. Maar wat moet dat uitstekende ding voorstellen boven de vingers? Is dat een neus of zo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het zwarte gedeelte stelt de rook voor. De rest is gewoon wit gelaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O, is dat rook! Ik dacht een gezellige sterrenhemel met wietblaadjes als sterren. Nerden-beroepsdeformatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grinnik, ik zag hetzelfde als jij Stippel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stippel, toen jij schreef "is dat een neus of zo" keek ik juist anders naar het plaatje... :-)

Andere antwoorden (5)

Het zijn twee vingers op een witte achtergrond.
Deze houden een joint vast waar zwarte wietrook uit komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In dit gebied mag je niet blowen het staat vaak bij scholen of woonwijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bord nog nooit eerder gezien maar het zwarte op t bord is de rook van de joint en het witte uitstekende ding is dus een gedeelte van de achtergrond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zwarte is de rook en het witte is de schone lucht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is gewoon de achtergrond. Je moet anders naar het plaatje kijken. Het zwarte gedeelte is de rook die van de joint afkomt, met de wietblaadjes erin.