ik ben zoekende naar een kroeg in Amsterdam voor een verjaardagsfeest. Wat zijn leuke kroegen en waar heten ze je van harte welkom?

Voor een verjaardagsfeest.

Toegevoegd na 9 minuten:
Woon in Amsterdam, maar weet uit ervaring dat je vaak niet welkom bent als grote groep. Vandaar de vraag!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou naar Café Kale de Grote gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik weet het wel in zaandam, erg gezellige en leuke kroegen zijn gambrienes en de toog, misschien kan je het daar proberen, 10min bij amsterdam vandaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In welk dorp ben je ergens?????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Wapen van Londen!!! Top!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kamersz Westergasterrein!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jantjes verjaardag natuurlijk haha