Er zit wel kaas in volgens mij, maar t smaakt niet zo. Lekker!:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit inderdaad kaas in maar roomkaas. Dat heeft van zich zelf geen sterke smaak en kan met toevoegingen dus zoet smaken. Bijvoorbeeld een Lemoncheesecake. Heel lekker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cheese is in het Engels kwark
Dus kwark taart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt een beetje op de Monchou taart bij ons!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zit gewoon kwark in en dan gebakken in de oven, erg lekker trouwens