wat betekent het als er een rode op bloed lijkende vloeistof bij het open breken van je eitje zit?

Het zit er net zo mooi gescheiden als van het eigeel en het eiwit bij

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.4K

Antwoorden (1)

Dergelijke puntjes bloed zijn afkomstig van de hen zelf.
Wanneer haar ovarium - [de eierstokken] - zich klaarmaakt om een rijpe eicel los te laten, kan er een bloedvaatje knappen zodat er wat bloed binnen in het ei wordt verpakt.

Uiteraard niet gevaarlijk, giftig of slecht voor je...