Van de totaal vervette lever van ganzen, die met slangen in hun strot worden dwanggevoerd en vetgemest met graan en mais.

Dan wat kruiden, champignons ed. erdoor, en evt een versierend plakje bacon erover.

Héééérlijk, toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
dat is toch alleen bij foie gras? niet normale paté voor brood?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen idee : als ik paté hoor, denk ik gelijk aan ganzen in de houdgreep met die slang in hun snavel, een trechter erboven, en een brei van gewelde mais.... Ik heb nog nooit iets met ogen gegeten, dus ik verdiep me er niet zo heel erg in, wat voor ingredienten er in wat voor toastjesbeleg of broodbeleg zit....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord, ook een leuk verhaaltje er omheen.

Andere antwoorden (3)

Kip en kerriekruidensaus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hoofdbestanddelen zijn lever en ander vlees.
bamibal
13 jaar geleden
Van varkenslever en kruiden!