Hoe heten die koekjes en waar krijg je ze?

Hoe heten die kleine ronde koekjes (ca 2cm) met een geglazuurde bovenkant. Volgens mij roze. En waar zijn ze te krijgen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar je zult ze moeten kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja, voor niets gaat de zon op - maar meer ook niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Glacé koeken zou ook nog een optie kunnen zijn?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 centimeter ? Zulke kleine koekjes heb ik nog nooit gezien. Normale likkoekjes zijn een centimeter of 7 diameter.

Antwoorden (12)

Weet niet precies hoe ze heten, maar weet wel welke je bedoeld (nostalgie!)
Je kan ze halen bij de Aldi, witte verpakking (zak) met de koekjes erop afgebeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In alle grotere supermarkten kan je die koekjes kopen. Likkoekjes worden ze genoemd.
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Die likkaakjes? Met roze of gele bovenkant. Ik denk wel bij Jamin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Likkoekjes! Mmm...

Bij elke supermarkt verkrijgbaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Likkoekjes!!! roze, geel, wit en blauw/groen
GEwoon bij de meeste supermarkten verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roze koeken? liggen bij de ah of emte bij de koekjes en chocolade :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
roze koeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, joh, dat benne JOEKELS.
Likkoekjes? AH, denk ik...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je likkoekjes bedoelt, zie hier:
http://bp0.blogger.com/_XiSnAfF0KVs/SEZ46ztBUhI/AAAAAAAAER0/XqyM55UtZw4/s1600-h/Likkoekjes.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_XiSnAfF0KVs/SEZ46ztBUgI/AAAAAAAAERs/Oqco31yh7bA/s200/Likkoekjes%2Bzak.jpg

Die hebben de meeste supermarkten wel (van diverse merken).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rozetjes.
bij Jamin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk een roze koek nou deka ah Aldi nou asje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Likkoekjes in de volkstaal.
Maar wat te denken als ze overgoten zijn met koffieglazuur. Die hebben de prachtige naam Café Noir.
Je kunt ze zelfs bestellen met je eigen naam of die van je geliefde er op.
Dat wordt likken!