Wat is jouw favoriete verwen-ontbijt?

Wat eet je het liefst als ontbijt als je er de tijd voor kunt en wilt nemen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (18)

Gebakken aardappels met spekjes en een spiegelei.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8:30
als ik mijn ogen open doe en ik kijk in de ogen van mijn geliefde dan heb ik al gegeten en gedronken...

Dat is voedsel voor mij...

en mijn favoriete verwen-ontbijt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
spek met ei en een glas appelsap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn lievelingsontbijt is brinta :) Ook als ik de tijd kan nemen vind ik dit het lekkerst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebakken Ei met turkse brood
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kop koffie en een sigaret.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lukt je vast wel iedere ochtend?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, dat lukt nog net
in de hotels van oranje in noordwijk aan zee verblijf ik wel eens. en het champagne ontbijt is werkelijk te lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm, klinkt goed :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
echt eens doen ;-)
Lekker croissantje met brie, en een kop stevige koffie erbij.
Sapje ernaast, helemaal goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Warm kaas-croissantje, verse jus d'orange, gekookt eitje. En dan in bed natuurlijk. Hm, wel erg standaard he?

Als mijn vriend mee ontbijt wordt het pas echt een verwen-ontbijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo'n croissantje dat je zelf maakt met van dat vage deeg uit blik.. en aardbeien en een glas Jus d'orange..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een heerlijk engels ontbijt..... Dus gebakken eitje, spek, worstjes, tomaat, champignons en witte bonen in tomatensaus. Is overigens niet het ontbijt wat ik elke dag zou willen eten...... Wat ik het liefst elke dag als ontbijt zou willen is toch wel vers fruit en yoghurt.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pap

Toegevoegd op 13-06-2009 09:00:45
Wat er op dit plaatje staat ziet er ook wel lekker uit... Al weet ik niet wat 't is.
;)

(starcolle0607.jpg)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ontbijt zelden...

Beperk het meestal tot een kop koffie en een sigaret...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Halve grapefruit, 2 zacht-gekookte eitjes, toast met thick-cut marmelade, en minstens 4 koppen echt lekkere koffie, bij de laatste een sigaret - dag kan niet meer stuk......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
spek met ei.
en vers gemaakte Jus d'Orange
hmmmmmmm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elk ontbijt is voor mij een verwen-ontbijt. Er gaat eigenlijk niks boven een lekkere verse bruine boterham met pittig belegen of oude kaas en een snufje harissa ; zo klaar.

Ik mag ook graag een gebakken ei met een blaadje sla en krokant gebakken ontbijtspek op een wit bolletje met roomboter en mayonaise eten, maar dat zou ik niet elke dag moeten proberen.

Nog lekkerder is een witte boterham met reuzel en kaantjes, maar dat staat écht op de lijst maximaal een keer per jaar. Dat smaakt zo lekker naar vroeger...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Warm zelfgebakken brood met roomboter en een zacht gekookt eitje met verse jus d'orange.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
brinta !!! das lekker en je kan er weer een tijd tegenaan !! wand brinta voed goed en is gezond en ik vind het erg lkker !! koffie en een peuk smorgens werkt bij mij niet dan val ik dood neer .dat mensen geen ontbijt nemen das zo ongezond