Wortel haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hartige taart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die zijn er best wel. Bijvoorbeeld:
Olijven
Zure bom
Japanse zoutjes
Amsterdamse uitjes
Volkorencrackertjes met linera kruidensmeerkaas
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook heerlijk! "+"
Snack-a-jacks, zijn er in verschillende smaken.
Ongezouten noten zijn heel gezond, maar neem niet teveel, want ze bevatten ook veel vetten.
Ik knabbel ook nog wel eens droge toastjes, vind ze erg lekker en zijn relatief niet zo ongezond. Mits er niet teveel zouten op/in zitten. Vooral die 'breektoastjes' vind ik lekker.
Of een blokjes Milnerkaas.

Hartige snacks zijn meestal ook zout, dus altijd met mate nemen. Helemaal gezond zijn ze eigenlijk nooit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
turkse knoflookworst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is zo vet EN zout
Gekonfeit fruit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Suikerrrr!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet echt hartig he ? Brrr...zoete meuk !
Een komkommer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk gelijk aan de slogan uit mn jeugd
snoep verstandig eet een appel

Toegevoegd na 3 minuten:
verder zijn notenerg hartig en gezond.zelf doe ik aan rijstwafels die kun je lekker beleggen met dun kruiden smeerkaas en komkommer olijven tomaat advokado en al dat soort dingen ook lekker is tonijn uit blik met een beetje tomaten ketchup
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben in de natuurvoedingswinkel heerlijke Cheese Medaillons van Healthy Planet, even in de koekenpan opbakken in een beetje olie tot de kaas er nét niet uitloopt...om je vingers bij op te eten. Of Bamiballen maar dan rechthoekig :-) en dan zonder vlees maar zoo lekker en heerlijk pittig, alle onze vleesetende klanten smullen ook van deze bamirechthoeken. Uhm.. chips in alle soorten en maten, van biologische aardappels of mais. Of grote olijven, puur of gevuld met knoflook. Of onverpakte kaas, allerlei soorten waarvan Rode Jutter echt een van mijn favorieten is. Cashewnoten, gemengde noten, zonnebloempitten, amandelnoten, allemaal ongebrand en biologisch, gezouten of niet, net wat je lekker of gezonder vindt, en geloof me: zo lekker vind je ze niet vaak.
Nou ja, je ziet het wel; in een natuurvoedingswinkel zijn echt veel lekkere en gezonde snacks. Geniet ervan ;-)

Toegevoegd na 1 dag:
haha, heb even gekeken toen ik werkte; bamirechthoeken heten dus bamischijven ;-)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rauwe noten! Supergoede vetten waar je lichaam tenminste iets mee kan. Niet overdrijven ermee want er zitten wel veel caloriën in. Gekookt eitje noem ik ook hartig, is gezond en vult ook goed. Eten voor je naar een feestje of receptie gaat, heb je minder trek in andere (slechte) dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoute popcorn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
* rauwkost met humus of guacamole
* pretzels
* falafel
* geroosterde kikkererwten met een beetje zeezout en kruiden
* potato wedges uit de oven
* cherrytomaatjes gevuld met Philadelphia light
* meloen met Parmaham
* radijsjes met een beetje (zee-)zout
* bruin of volkoren stokbrood met tapenade of salsa
* pijnboom- of zonnebloempitjes geroosterd in een heel klein beetje olijfolie en bestrooid met een beetje zeezout,paprika- en uienpoeder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gekookte wortel met een sausje van tahin met knoflook en citroensap.
De wortel is zoet, maar de tahin-saus maakt het toch hartig.
Bevat samen veel vitamine A en calcium.