waar kan ik de lekkerste turksepizza kopen( ik woon in regio leiden)

ik vind turksepizza erg lekker en ik d8 misschien kunnen jullie mij wat adressen geven

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

zijn ook te koop in een supermarkt ligt in de koeling dan zelf warm maken wat rauwkost er op met een sausje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

de beste turksepizzas in de wereld is in Apeldoorn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Jo's Smulhuis in Leiderdorp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind ze van de Zwartemarkt altijd heerlijk. (de Bazaar!!) probeer het anders daar eens.