Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan of mag je in een Japans restaurant met bestek eten (b.v 70 plusers)

Toegevoegd na 2 minuten:
i.p.v met stokjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, natuurlijk, anders ging er geen mens naar toe.

Ben in het verleden vaak met collega's naar de chinees gegaan. Het gebeurde dan regelmatig dat iedereen met stokjes at, behalve de collega's die van chinese afkomst waren.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja hoor, dit mag zeker, als je er om vraagt komen ze zo normaal bestek brengen.

Toegevoegd na 35 seconden:
In Nederland en België tenminste, ben een paar keer uit eten geweest in een Aziatisch restaurant.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Als je echt niet met stokjes wil eten, mag je bestek vragen daar doen ze echt niet moeilijk over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk kan en mag dat.

Maar probeer het gewoon eens, het is echt niet moelijk om met stokjes te eten. Ik heb ook wel eens gezien dat ze met een papiertje en een elastiekje een soort pincet van de stokjes maakte, zodat ook de "onhandigen" gewoon leuk mee konden doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar je kan ook kinderstokjes proberen. Dat is minder moeilijk dan gewone stokjes en toch leuk anders.
Ik gebruik ze als ik in een Japans restaurant eet.
Het zijn twee gewone eetstokjes die aan elkaar gebonden zijn, met een 'dwarsbalkje' ertussen, zodat je een knijper-effect krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding