In gewicht: melk.
In volume: toiletpapier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van alles, meestal dagelijkse dingen, eten, drinken maar ook lekkere dingetjes voor mezelf of mijn hond, een tijdschrift, wasmiddel, sigaretten.... Best veel dus....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als echte stereotype vegetariër koop ik het meestal tofu als ik in de supermarkt ben. Ik denk dat het een nek aan nek race is tussen tofu en cola.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Groente/Sla pakketten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
melk en kinderpotjes en brood.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha ja joh schappen vol
Ik ben vegetariër, én ik heb drie cavia's; groenten dus.

Op zich zou ik daar liever voor naar de Turkse winkel bij mij om de hoek gaan, maar met mijn werktijden is dat meestal niet mogelijk. Dus ga ik naar de Albert Heijn, vanwege de openingstijden en de mogelijkheid van one-stop-shopping.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een echte supermarkt-koper.
Ik ga niet naar de slager, de bakker of de groenteman. Ik haal alles bij de supermarkt.
Ik denk dat ik het meeste brood en vlees koop, maar zal uiteindelijk niet zo veel schelen met melk en groente.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wat je er kunt kopen, van aardbeien tot zeep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De dagelijkse dingen. Brood haal ik vers (en warm!) bij de bakker om de hoek en voor vlees ga ik het liefst naar de Turkse slager: vers, goedkoop en meer keus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verse groenten : tomaten, uien , selder , asperges, courgettes, bloemkool , broccoli, rode pepers, venkel, champignons. Niet voorverpakt , niet gesneden : vers .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral zuivel. yoghurt, drinkyoghurt, boter , kaas. Maar ook meestal wel een stukje vlees.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk melk, brood en toiletpapier, dat zijn de dingen die ik dagelijks gebruik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met afstand op 1: Groenten en fruit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel spullen haal ik direct bij de boer: groenten, fruit, eieren, vlees, kaas. Brood bij de bakker.

Albert Heijn staat 1 x per week op het programma voor de nodige papieren ondersteuning, wasmiddelen, frisdrank en chips.

En 1 keer per maand een lot voor de staatsloterij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Levensmiddelen ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn flink wat artikelen zoals groenten,kaas,brood,vla,chocolade,vlees,gesneden vleeswaren,wijn,frisdrank,chips,ijs,koffie,hondenbrokken,toiletpapier,koffiemelk,gewone melk,jam,margarine,wasmiddel,calgonit,broxomatic en nog veel meer......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik koop veel bij turkse winkeltjes ! alleen het fruit is beter dan de grote bekende winkels .vlees vind ik beter niet van die opgefokte karbonades die dik in het pakje zite en als een leren zool uit je pan komen .en de prijs bevalt mij ook beter !ook hoe word geholpen.kom ik met iets te wijnig geld dan mag dat de andere kee betaald worden !waar vind je dat nog ! ik zweer bij dit soort winkels! alles is altijd vers ! en lekker ook !