Ingredienten

Wan Tan soep
900 ml. kruidige kippebouillon
1 portie Wan Tans met varkensvlees
4 eetlepels soyasaus
2 eetlepels fijngesneden sla-uitjes
2 eetlepels fijngesneden rode paprika
Bereidingswijze

Bereid de basisbouillon (zie chinese kippenboullion) en schep na het zeven het overtollige vet eraf. Bereid het Wan Tan-deeg. Verwarm de bouillon in de wok op een matig vuur. Voeg er naar smaak soyasaus aan toe. Aan de kook brengen, gas lager zetten. De Wan Tans in de bouillon doen en 5 minuten zachtjes laten koken. Voortdurend roeren om samenklonten van de Wan Tans te voorkomen. Voor het opdienen de fijngesneden sla-uitjes en paprika over de soep strooien of er apart bij serveren.
Tijd enkele minuten
Bereiding Koken
Land Chinees
Moeilijkheidsgraad 1
Aantal personen 4
Soort gerecht Voorgerecht
Seizoens gebonden Nee / N.V.T.
Vegetarisch Nee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zelfde link gebruikt zeker als het antwoord dat 9 uur eerder geplaatst werd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
???

Andere antwoorden (1)

komt ie:
Ingrediënten: 900 ml. kruidige kippebouillon
1 portie Wan Tans met varkensvlees
4 eetlepels soyasaus
2 eetlepels fijngesneden sla-uitjes
2 eetlepels fijngesneden rode paprika
Bereiding: Bereid de basisbouillon en schep na het zeven het overtollige vet eraf. Bereid het Wan Tan-deeg. Verwarm de bouillon in de wok op een matig vuur. Voeg er naar smaak soyasaus aan toe. Aan de kook brengen, gas lager zetten. De Wan Tans in de bouillon doen en 5 minuten zachtjes laten koken. Voortdurend roeren om samenklonten van de Wan Tans te voorkomen. Voor het opdienen de fijngesneden sla-uitjes en paprika over de soep strooien of er apart bij serveren.
Serveren: Het is het leukst als u het serveert in Chinese soepkommen met de bijbehorende lepels en stokjes voor de Wan Tans.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is zelfs de eerste link in google.