Waarom krijgen veel mensen last van puisten na innamen proteïneshakes?

Ook van isolaat en hydrolaat waar geen suikers en vetten in zitten heb ik er last van

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hallo, Ik ben dan geen arts die het fijne ervan afweet maar ik kan je wel wat richtlijnen aanwijzen die jij dan verder kan uitpluizen. Eiwitten bestaan in 7 types. 1: Melkeiwit. 2: Whey eiwit 3: Caseïne eiwit. 4: Concentrate eiwit. 5: Isolate eiwit. 6: Hydrolisaat eiwit. 7: Soja eiwit. Elk type eiwit heeft een eigen snelheid van opname en verwerking in het lichaam met caseïne als langzaamste van allen circa 8 uur. En hydrolisaat de snelste, binnen 2 minuten. Een eiwit is in wezen een chemische binding van een hele keten aminozuren die gemaakt worden in de cellen van je lichaam, eigenlijk door het DNA in je cellen. Elk aminozuur bepaald ieder een specifieke rol in je lichaam. Dus als je eigenlijk kijkt naar welk type eiwit jou dit verschijnsel oplevert kan je die type al isoleren, ben je intolerant ervoor? of krijg je het in een overmaat? of is het een reactie van een binding in je lichaam dat protesteert zeg maar? Dat kost onderzoek. Succes, Gr Gaelwyn

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100