Waarom hebben lolly's meestal zo'n irritante verpakking?

Soms krijg ik ze echt niet open...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
amigo
13 jaar geleden
niet alleen lolly's helaas

Het beste antwoord

Omdat een lolly rond is moet het papiertje er echt omheen gewikkeldd worden, met wat lijm wordt het dan aan het stokje vastgemaakt zodat het papiertje er niet af kan vallen. Vervelend maar de enige goeie manier.. Als je een slimmer idee hebt, mail of bel dan met de fabrikant :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ze zijn verpakt om ze lekker fris te houden en ja wie lekker wil snoepen moet er iets voor over hebben.