Waar kan je cola zonder prik kopen?

Kan je het eigenlijk wel ergens kopen? Want ik vind het zonder prik nog lekkerder.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.1K

Het beste antwoord

in een goede toko verkoopt men cola siroop. van het merk jo la.daarmee kun je zelf de gewenste smaak maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Bij mijn weten is dat nergens te koop. Gewoon de fles openmaken en een tijdje laten staan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kei hard schuddenXD
maar dan heb je wel minder cola

Toegevoegd na 11 minuten:
nee dan heb je toch wat aan dat schudden

Toegevoegd na 11 minuten:
dat bovenstaande moest een reactie zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt capri sonne pakjes met cola smaak. Maar ik weet niet of dit echt smaakt naar cola zonder prik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat dit een beetje waterig is en niet zo zoet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is egt ranzig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Smaakt een beetje naar cola waterijs.
dat heet kindercola volgens mij kan je dat wel bij een paar supermarkten kopen bijvoorbeeld: AH,c1000 en hema
en anders gewoon je fles cola schudden ofzo
groetjes ferdy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou volgens mij inderdaad ook, maar toch zit er een lichte sprankeling in als ik me kan herinneren van de basisschool.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad, er zit toch prik op, maar is cafeinevrij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nooit ergens zien staan hoor
ik deed er altijd een schepje suiker in, dan gaat het eerst bruisen en dan ging de prik er uit...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon de dop niet te strak dicht draaien of de fles openmaken en zo ergens laten staan zo gaat het prik snel weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn vraag is of je ergens cola zonder prik kan kopen, dan is dit toch geen goed antwoord!
Het was "vroeger" gewoon te koop in elke supermarkt als Raak-kindercola, maar ik heb geen idee of dit er nog is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij heb ik in frankrijk op vakantie in de supermarkt wel eens iets dergelijks als cola siroop gezien. Misschien kun je de volgende keer als je daar bent eens rondkijken! (als je er natuurlijk komt anders is het nogal onhandig)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is kindercola. Maar mijn mening hoor ik vindt het vies!