Waar kan je cola zonder prik kopen?

Kan je het eigenlijk wel ergens kopen? Want ik vind het zonder prik nog lekkerder.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

in een goede toko verkoopt men cola siroop. van het merk jo la.daarmee kun je zelf de gewenste smaak maken.

Bij mijn weten is dat nergens te koop. Gewoon de fles openmaken en een tijdje laten staan?

Je kan ook een glas cola inschenken en een heel klein beetje suiker in het glas doen, de prik verdwijnt op die manier uit de cola

kei hard schuddenXD maar dan heb je wel minder cola Toegevoegd na 11 minuten: nee dan heb je toch wat aan dat schudden Toegevoegd na 11 minuten: dat bovenstaande moest een reactie zijn!

Je hebt capri sonne pakjes met cola smaak. Maar ik weet niet of dit echt smaakt naar cola zonder prik.

dat heet kindercola volgens mij kan je dat wel bij een paar supermarkten kopen bijvoorbeeld: AH,c1000 en hema en anders gewoon je fles cola schudden ofzo groetjes ferdy

Bronnen:
me zelf en de supermarkt

ik deed er altijd een schepje suiker in, dan gaat het eerst bruisen en dan ging de prik er uit...

Gewoon de dop niet te strak dicht draaien of de fles openmaken en zo ergens laten staan zo gaat het prik snel weg.

Het was "vroeger" gewoon te koop in elke supermarkt als Raak-kindercola, maar ik heb geen idee of dit er nog is.

Volgens mij heb ik in frankrijk op vakantie in de supermarkt wel eens iets dergelijks als cola siroop gezien. Misschien kun je de volgende keer als je daar bent eens rondkijken! (als je er natuurlijk komt anders is het nogal onhandig)

Er is kindercola. Maar mijn mening hoor ik vindt het vies!

There's nothing like a Mentos!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100