Er was een onlangs een nederlandse documantaire over de 'bedachte houdbaarheidsdatum' die vooral door de fabrikant bedacht is op de televizie...

Weet iemand bij welke omroep/ zender deze te zien was en waar ik hem terug kan zien????

Toegevoegd na 9 uur:
Het ging daar ook over het 'Ik Kies Bewust" logo die voornamelijk op producten van Unilever staan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat zal deze uitzending zijn geweest van 30 sept. 2010:
escape