Met het koffie lepeltje de room weg eten, dan de boven en onderkant in stukjes breken met het lepeltje en opeten. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. meestal laat ik iemand anders ze op eten en vraag dan hoe 't heeft gesmaakt.. dan geniet ik er ook nog van laten we maar zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha ja een gesmeer blijft het altijd.

Andere antwoorden (18)

Eerst 't roze, dan 't bovenste koekje, dan 't gele, en dan 't onderste koekje. (Of een andere volgorde...)

Toegevoegd op 02-06-2009 16:43:27
In elk geval niet in stukjes, dat wordt geknoei. Tenzij je 't snijdt als 't nog diepgevroren is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tip: op de zeikant leggen ;) werkt perfect. uiteraard wel de koekjes tegen houden anders wordt 't nog een puinzooi...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik eet m precies hetzelfde!
Eerst de onderkant met room en vervolgens de bovenkant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet, ik vind die dingen echt vies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begin bij een hoek. Ik eet niet de hele hoek op, maar alleen de onderkant van de hoek. Ik weet niet waarom - beginnen bij de bovenkant van de hoek lijkt logischer.

Daarna is de bovenkant van de hoek vrij. Die kun je nu makkelijk afhappen.

Zo werk ik verder, de hele tompouce langs. Steeds om en om een hap van de bovenkant en de onderkant nemen.

Er komt een moment dat het misgaat. Met deze methode weet ik dat moment altijd zo lang uit te stellen dat ik de brokstukken makkelijk in één hand kan opvangen.

Toegevoegd op 02-06-2009 16:55:17
En soms haal ik de bovenkant eraf, eet die op, en eet ik daarna de onderkant-plus-vulling op de voor de hand liggende manier op.

Maar de hierboven beschreven manier is leuker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een klein lepeltje eerst het room weg eten. En als laatst de 2 twee beschuitjes op elkaar plakken en apart opeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een vorkje ;-).
Nee ik haal eerst het bovenste gedeelte eraf, en dan eet de slagroom er tussen uit. En daarna eet ik de twee buitenkantjes op als crackers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals het hoort: laagje voor laagje. Volgens mij is dat iets typisch Nederlands. Als je een chinees een tompouce zou geven zou hij die nooit laagje voor laagje opeten. Dus, namens mij: Ode aan de Nederlandse cultuur!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoo met me handen top puding koek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Watte??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
derk heeft z'n mond nog vol ...
Bovenste koeklaagje apart opeten en dan de rest er lekker achteraan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd eerst de bovenste laag eet ik eraf anders kan ik zo'n ding niet normaal eten. En met mijn handen!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon happen, dan krijg je alle smaken door elkaar en zit de slagroom overal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met mijn handen.
eerst het roze dan met een lepel het midden, en bailey krijgt de rest.
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In ieder geval niet met een vorkje, dat is een gedoe, maar laag voor laag, lekker met de hand : P Mjam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik probeer het altijd weer: gewoon een hap ervan nemen: alle lagen tegelijk.

En weetje: het gaat steeds beter! Eerst schoot alle room ertussenuit, maar nu ik wat ervaring heb met deze manier van eten lukt het me steeds beter de room op de plek te houden.

Op verjaardagen eet ik trouwens altijd met een vorkje, gewoon omdat ik geen bende wil maken bij iemand anders thuis mocht het fout gaan. Dan eet ik om en om een stukje bovenkant met room en een stukje onderkant met room.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met mes en vork om het knoeien zoveel mogelijk te beperken.

Eerst haal ik de bovenkant eraf, die leg ik opzij, dan eet ik eerst de onderste en als toetje de bovenkant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik probeer, en het lukt meestal nog ook, hem gewoon netjes met een vorkje te eten. Eerst wat van het room met de onderste koek, en dan weer een stukje van boven, het gaat eigenlijk prima zo !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst ga ik er goed voor zitten, bekijk het gevaarte van alle kanten. Meet het geheel op met een meetlint, meet mijn eigen schuurdeur op en als het geheel past, dan bekijk ik mijn kleding. Heb ik iets nieuws aan waar ik zuinig op ben, dan eerst de bovenkant, en dan de onderkant met de room. Heb ik oude kleding aan, dan vind ik het af en toe ook heerlijk om het ding gewoon in zijn geheel lekker weg te happen.
Kliederen en klodderen. Qledd'r rules!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Horizontaal precies door het midden van de gele
pudding snijden zodat er 2 delen ontstaan.
Daarna de 2 delen afzonderlijk opeten uit het vuistje.
Zeker niet met het vorkje de bovenkant proberen te splitsen, dat is gepruts.