Wat vind jij lekker en is toch gezond ?

Lekkere dingen zijn meestal ongezond. Wat is voor jou een niet te versmaden lekkernij die toch gezond (of in ieder geval niet ongezond) is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Frambozen! Toegevoegd op 01-06-2009 23:14:50 En niet te vergeten , aardbeien of mango smoothie van Innocent, mmm

Verse aardbeien. Rode bessen. Bramen. Frambozen. Een goed glas wijn. Echte nacho's van een echte mexikaan (ik zoek er nog altijd één in de driehoek Utrecht - Amsterdam - Amersfoort). Toegevoegd op 01-06-2009 23:11:25 En als ik terugkom van een avond sporten: een gebakken ei met een groot glas melk!

smoothies met magere yoghurt knackerbrod wortels (rauw) 1 glas rode wijn per dag water appels sinaasappels bruin brood Toegevoegd op 02-06-2009 06:29:16 O ja..en sushi en alle andere soorten vis!!!

cherrytomaatjes (ik gooi er dan wel ongezond veel zout op) basilicum appels fruit groente heel veel sperziebonen en bloemkool mmmmmmmm.

vrijen...

Broodje met tomaat, mozzarella en basilicum! Broodje kipfilet Gebakken eitje met kaas en spek Kiwi!! Aardbeien Frambozen Bosbessen

fruitfruitfruit

Mosselen, lekker éen voor éen eruit peuteren .

Sushi en sashimi, in alle soorten.

Haring met uitjes! En verder eigenlijk alle groenten en fruit.

Ik lust vrijwel alle fruit. Aardbeien, frambozen, mango en passievrucht zijn wel favoriet. Van groente ben ik helemaal gek op courgette. Jammer dat de kids dat niet lusten. Verder lust ik trouwens ook vrijwel alles. Dat maakt dat de gezonde dingen er wel eens bij inschieten... :-)

Sushi!!!! Daar mag je mij anytime voor wakker maken!

Een rauwkost bij de groenteboer, meloen, brood en met dit weer gewoon koud water.

Vis! Fruit! Groente! en Smoothies/shakes/sapjes.

Sushi, rauwe haring, en gerookte paling.

Fruit. Aarbeiden, sinaasappels, ananas, mango.... Maar ook komkommer vind ik heerlijk en is toch ook lekker gezond.....

Verse (hollandse) aardbeiden, kersen, bosbessen, frambozen (en ander rood fruit). Daarnaast cherry-tomaatjes en komkommers.

Ik kan genieten een heerlijke smootie gemaakt van bananen, aardbeien, appels, peren etcetera.

Verse boterhammen cherry tomaatjes komkommer gebakken ei met kaas elke zondag

Water. Ik ben gewoon verslááfd an water. Verder drink ik - op koffie na- dan ook niks, alleen maar water, een paar liter per dag als ik de kans krijg. Op visite of feestjes ook : doe mij maar een groot glas koud water, liefst uit de kraan. Heerlijk.

Gerookte paling heerlijk !!

- vers fruit (eventueel gemixt in een smoothie of met yoghurt) - rauwe en gestoofde groenten - tomaat mozzarella (al is dat laatste niet echt gezond) - spaghetti tonijn (ipv gehakt)

bierkaas !!!! erg lekker en ook nog gezond

Fruit en rijstwafels, die zijn toch gezond he?

Veel vruchten zijn superlekker. Ook komkommers en tomaten zijn lekker verfrissend. Deze dingen zijn weer wat minder voor in de winter, maar dan eet ik ook wel eens een boterham met boter. Klinkt heel vies/raar, maar het is keilekker en het stilt je honger!

Fruit, zuivelproducten en granen. Er zijn een heleboel combinaties mogelijk en dat wordt toetje of ontbijt genoemd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100