Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kun je van die chocolade vormpjes kopen?

je hebt overal wel van die gebakvormpjes en die dingentjes. maar ik wil graag zelf chocolade smelten en dan in een vormpje gieten zodat ik zoals in een winkel een leuke vorm heb van chocola. maar waar zou je zulke vormpjes kunnen kopen?

hier een link van wat ik bedoel:http://www.chocolate4u2.com/index.php?cPath=22&osCsid=50e395fa6ba6ff43a3137835ba730213

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Je kunt gewoon chocolade smelten en dan in kleine siliconen-muffinvormpjes doen, kun je ze er zo uithalen (speciaalzaken in keukenapparatuur).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier in België kun je die in Aveve kopen. In NL weet ik het uiteraard niet, maar ik veronderstel dat een bak benodigdheden winkel het wel moet hebben! Of die weten waarschijnlijk wel waar je het kunt kopen.

Wat je wel kunt doen, vooral in deze tijd van het jaar, koop verschillende adventskalenders. Als die leeg zijn, kun je de plastic gebruiken om er nieuwe chocolaatjes mee te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de speelgoedwinkel van het merk ses creative, zie knutselspullen. ik denk dat je wel ervoor in de XXL speelgoedwinkel moet zijn, ik heb het daar gezien!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel grotere steden hebben tegenwoordig kookwinkels.
Deze hebben ook siliconen chocoladevormen.
In Utrecht is er bijvoorbeeld Betsies Kookwinkel.
In Den Bosch is er Brinkmans Kookwinkel.
Gewoon even Googlen op "kookwinkel + plaatsnaam"
(Lees meer...)
Utrecht
13 jaar geleden
ik zag toevallig vorige week bij de xenos speciale malletjes liggen waar je lepeltjes van chocolade mee zou kunnen maken (formaat theelepel), toen dacht ik nog, wie zou dat willen doen en waarom.....
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding