Wie weet waar je kletzenbrood kunt kopen in Rotterdam

Het is een Desem brood en van origine Oostenrijks en ik kan het echt nergens vinden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier verkopen ze het bij Zuivelland.Waarschijnlijk in Rotterdam ook wel,het adres is Lusthofstraat 78.En soms verkopen ze het ook op de kaasafdeling van Super de Boer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij Sligro, 100% dat ze het hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag het onlangs in de passage (deli shop) in Oud Beijerland. Is geen Rotterdam, maar wel in de buurt en leuk voor een zaterdagje shoppen net buiten de stad.

Het brood is veel zwaarder dan dat het eruit ziet en lijkt me lekker (maar heb het toch maar niet gekocht).
paulus811
13 jaar geleden
Op de markt is het wel te vinden, soms bij de notenman, en bij sommige kaasboeren ook wel.