Productie paprika in Noordwest Europa

In het zomerseizoen is Nederland de grootste producent van paprika van Noordwest Europa. Er wordt in dit land jaarlijks zo'n 350.000 ton geproduceerd, door 350 telers. Deze productie vindt volledig plaats in de kas, waar de paprika in optimale omstandigheden kan groeien. Andere landen die volop paprika produceren zijn Italië en Spanje. In Italië wordt per jaar ongeveer 235.000 ton geoogst. De oogst in Spanje vindt voornamelijk plaats in het winterseizoen. Er wordt dan bijna 1.000.000 ton geoogst. De productie in Spanje vindt niet plaats in kassen zoals in Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Info > Paprika PaprikaOnze waardenNewsGeschiedenisPaprikaCassis… met enkele vormen meer!
Hebt u een maatje 44 of meer ? En u vindt uw gading niet in de prêt-à-porter? Bent u fan van de Cassis collectie ? Blijf dan vooral lezen: Paprika is voor u gemaakt!

Paprika, dat is Cassis voor wat rondere vrouwen. Stijlen, kleuren, stoffen… De twee merken stralen dezelfde sfeer uit, maar Paprika heeft wel een volwaardige eigen prêt-à-porter lijn. Een must: nu kunnen we eindelijk spreken over mode zonder over maten te struikelen. De Paprika boetieks zijn gastvrij en erg cosy, en bieden u een heel ruime keuze. En het “huispersoneel” zal u met plezier zo goed mogelijk bijstaan.

Klik door naar de site van Paprika voor alle bijkomende informatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanuit een paprikaplantje komt zo af en toe een paprika, dit is de vrucht die een lasagne zo lekker maakt of een goulash zo smaakvol laat geuren. Die wordt gemaakt door de natuur met een helpend handje van de mens. Geproduceerd door de aarde.