Dat zijn de AH XXL supermarkten.

Op dit moment staat de grootste AH XXL in winkelcentrum Kronenburg in Arnhem-Zuid.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.winkelcentrumkronenburg.nl/downloads/plattegrond%202010%20noord-1.pdf

In vergelijking tot de Aldi (en die is echt niet klein) is het een giga supermarkt. Om gek van te worden ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is dat de Maxis in Muiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg je even waarom je een minnetje plaatst? Bedankt en prettige dag verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Maxis in Muiden WAS een grote supermarkt, nu zijn in het gebouw allemaal zelfstandige ondernemingen gevestigd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, weer wat geleerd.