Wat is de goedkoopste witte chocolade?

Ik zoek - om niet nader te noemen reden - 25 kilo witte chocolade. Wat en waar is de goedkoopste te krijgen? Euroshopper en Action hebben alleen melk en puur, maar nergens is een budgetmerk witte chocolade te krijgen, en 15 euro per kilo vind ik gewoon te veel. Bruine chocolade is met gemak voor 1,30 de kilo te krijgen.

Hagelslag of vlokken zijn ook goed.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (7)

Ik weet niet wanneer je het nodig hebt, maar als je wacht tot na Sinterklaas, kun je voor weinig restanten chocoladeletters kopen.
bamibal
13 jaar geleden
Ik weet niet of het de goedkoopste is .
Maar echte kwaliteitschocolade die bij betere bakkers verwerkt wordt komt van 'Callebout' , pakken van 1-5 kg.
Wanneer je tevreden bent met iets dat op witte chocolade lijkt kan je ook wel in de 'goedkope' supermarkten terecht met (Aldi type)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal vast heel lekkere zijn, maar die kost ook 15 euro per kilo
Moet het 'pure' chocolade zijn? Want Plus heeft wel goedkope witte chocolade met gepofte rijst, in plakken. Merk Karina. Dan zou je er heel veel moeten kopen, maar misschien kun je er iets mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het handiger om eens te bellen naar een fabriek waar ze chocola maken, de baronie bijvoorbeeld... misschien dat je daar restanten of overgebleven schaafsels zou kunnen krijgen voor veel minder dan de winkelprijs...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In sommige fabrieken of gespecialiseerde winkels kan je ook de restjes kopen of soms gewoon meekrijgen!
Dit kan je misschien ook laten bezorgen als er in de buurt geen fabriek is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je niet naar de Sligro gaan? Misschien kun je een kaart lenen van iemand?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe eens een poging op de markt. Daar staan vaak verkopers met partijen, misschien dat je daar succes hebt.