Waar kun je kokosnoten kopen?

Ik weet dat het daar waarschijnlijk de goede tijd van het jaar niet voor is, maar die dingen moet je toch ergens vandaan kunnen halen? Ben al bij supermarkten, groenteboeren en markten geweest. Nergens resultaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.5K

Antwoorden (9)

je zou kunnen kijken bij winkels die excotische vruchten verkopen...
daar heb je wel kans...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet precies waar je woont maar je kan eens kijken bij een

toko
of bij de winkel xotus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal wel in een toko of turkse winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AH heeft ze en dan ook nog puur & eerlijk én biologisch!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn AH niet, of moet je die eerst bestellen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee, dat vond ik op google.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.ciao-shopping.nl/AH_Puur_Eerlijk_Biologische_Kokosnoot__1656956
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ah fruit werd als beste in nederland getest !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons wel, gewoon bij de AH.
Volgens mij heeft elke groenteman en grotere super ze.
In mijn dorp wel tenminste. Heb je er om gevraagd? Soms liggen ze in d'een of and're hoek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij asia winkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de ah
toko
indonesia
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze liggen hier in Utrecht gewoon bij de AH, de toko, ik zag ze bij de Plus en bij een 'exotische supermarkt' (Turks of Marokkaans).
Dus ik denk dat het wel de tijd is, en ze zijn er. Misschien naar een grotere stad in de omgeving?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Rotterdam liggen ze gewoon op de markt. Met schil, zonder schil maakt niet uit.