waar kan ik een wegwerp bbq kopen?

liefst gewoon een echte winkel (geen internetshop). moet je dan naar een buitensport winkel of verkopen andere winkels het ook?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

of bij een bouwmarkt .
de makro verkoopt ze ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Het is wat buiten het seizoen, maar in de zomer liggen deze gewoon in de suppermarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is wel een beetje laat daarvoor maar je kunt het proberen bij een campingzaak .
Of bij action of bij een prijsvechter .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon bij een tuincentrum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of buiten de winkeluren bij een tankstation
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezien bij Praxis en Leen Bakker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de blokker en marskramer verkopen ze deze hoewel het nu wel wat later in het jaar is weet ik niet zeker of ze ze nu nog verkopen maar ik denk het wel