Waar kan men nog bak leverworst kopen in Nederland?

Vroeger kon men bij ons in het dorp nog bak leverworst kopen maar sinds de slager er mee is gestopt, is volgens mij het recept ook verdwenen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.3K

Het beste antwoord

Ik weet niet waar je woont, maar in Twente hebben ze de beste bakleverworst. Welke ik het beste vindt koop ik bij Koekebakker (keurslager) aan de Deurningerstraat in Hengelo. Ik heb mij laten vertellen door hen, dat je het zelfs kunt invriezen, dus als je niet te ver woont misschien een goeie tip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Probeer een slager in een andere plaats.

Ook kaaswinkeltjes hebben het regelmatig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons (in een stad) ligt het ook in de supermarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op de markt of hier verkopen ze het ook in de supermarkt (jumbo)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Internet staat er vol van: Bakleverworst is nergens meer te krijgen. Nou, mijn slager heeft er genoeg van! Surf maar eens naar meerdanvlees.nl!

Toegevoegd na 23 seconden:
http://www.meerdanvlees.nl/index.php?target=products&product_id=327
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een Keurslager?