kikkers en muizen zijn ook makkelijk en stevig te maken,.
het zijn eigenlijk ovalen rondjes.

als je een paard maakt met poten en een hals en kop dan krijg je het lang zo stevig niet en zou het als je het inpakt en in een schoen doet snel kapot gaan.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan zeker een rol spelen! +

Andere antwoorden (2)

Een kikker en een muis passen makkelijk in je schoen. Dat lukt zelfs met een Shetland pony voor geen meter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou, ik vond dit wel grappig, van mij +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aha, de humorloze Zeloten hebben zich ook weer eens gemanifesteerd! Dank, hjmch!
zondag
13 jaar geleden
Hij is leuk, +!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En geen speld tussen te krijgen! :-)
Mensen plagen elkaar graag met Sinterklaas, denk aan surprises en gedichtjes. Veel mensen (vooral vrouwen) zijn bang voor muizen en kikkers. Dus eigenlijk een beetje om de boel op stang te jagen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets denk ik ook, hoor. +
zondag
13 jaar geleden
Ik vind het wel een leuk antwoord, +, maar het zijn de kinderen en niet zozeer de vrouwen die hun schoen zetten en die hebben wat minder moeite met kikkers en muizen.