Als jij om half 7 fris en fruitig en wel gehumeurd op staat wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent nog jong dus iets eerder naar bed kan geen kwaad. 7 uur slapen op jou leeftijd is iets te weinig
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom die min van mij een +1
als je nog in de groei bent heeft je lichaam meer rust nodig,
ik persoonlijk vind dus je nachtrust te kort
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat merk je s`middags wel. Loop je dan te gapen, of val je bijna in slaap, dan heb je te weinig rust gehad.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je kwalitatief goed slaapt en s`morgens makkelijk je bed uit kunt komen, heb je genoeg rust gehad, mits je dus niet s`middags met een middagdip zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mens heeft een gemiddeld nachtrust van ongeveer 8 uur.
De ene persoon kan met minder nachtrust vooruit de ander heeft nog langer nodig.
Dat verschilt per mens.

Ik persoonlijk zou zeggen dat je net te laat naar bed gaat in de verhouding tot dat je 's ochtends weer wakker moet worden.
Je bent een jong persoon in de groei die zijn slaap zeker dubbel en dwars nodig heb.
Toen ik de leeftijd had van jou ging ik veel vroeger naar bed.
Maar dat is mijn advies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat denk ik niet. Zelf ben ik 17 en lig ik rond half 11 op bed en ga er doordeweek om 7 uur uit. Dan heb ik genoeg rust gehad. Maar misschien heb jij veel minder slaap nodig...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als jij niet dood omvalt van moeheid valt et wel mee ik zelf ga altijd in bed tv kijken tot half een
in weekend half 3
en heb er geen problemen mee niet moe de hele dag dus gaat prima
ik ben 14 en ga kwart voor 7 eruit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is genoeg tijd want sommige mensen hebben gewoon niet veel slaap nodig.

dus als je om half 7 uit je zelf wakker word dan is het goed.