Van energydrank wordt je vooral hyper.
Het kan zijn dat je je door dat gevoel, minder goed kunt concentreren.

Ook kunnen deze drankjes hevige spierkramp en hartkloppingen veroorzaken.

Het is ook eigenlijk bedoeld om je prestaties op lichamelijk gebied te verbeteren. Drink je het in passieve toestand dan kun je inderdaad allerlei klachten krijgen. Zelfs als bij een blikje!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je blijft vooral wakker van energiedrankjes, waardoor je je iets beter kunt concentreren dan met een slaperige kop. Maar dat duurt maar even. Het is vooral een suikerrijk drankje waardoor je weer snel in een dip terecht komt waardoor je je juist slechter kunt concentreren. Bovendien word je moddervet bij chronisch gebruik, vooral als je weinig aan lichaamsbeweging doet.