Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een gezond snoepje of koekje die je dagelijks mag eten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo handig als je geen snoep lust :-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Eierkoek, rijstwafel, ontbijtkoek, liga, evergreen zijn redelijk gezond en ook bevatten ze weinig calorieen. Qua snoepjes kun je bijvoorbeeld rozijntjes nemen of uiteraard fruit. Lekker én gezond. ;-) over het algemeen geldt: zolang je alles met mate eet, zal het geen kwaad kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik denk dat je vrijwel alle koekjes en snoepjes dagelijks kunt nuttigen zonder kwalijke en/of schadelijke gevolgen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Vooropgesteld dat je maat houdt zijn koekjes en snoepjes op zich ook niet 'ongezond'.

En wat precies 'gezond' is, daarover valt te twisten, wat dan ook veelvuldig gedaan wordt.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Iedere dag 1 koekje of een snoepje is geen probleem.

Neem dan b.v. fruitkoekjes of volkorenkoekjes en vruchtensnoepjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er voor kiezen om suikervrij snoepgoed of chocola te nemen. Light koekjes kun je ook dagelijk eten met mate, maar dat is met alles.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dropje.

Toegevoegd na 3 minuten:
Een plakje ontbijtkoek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je totale voedingspatroon is van belang. Als je aan de veilige kant wilt blijven en toch iets zoets wilt dan kun je voor je gezondheid het beste kiezen voor zo volwaardig mogelijke koekjes als een volkoren biscuitje. Bij een gezond snoepje kan ik me niets voorstellen, ook al is het zo biologisch als maar mogelijk is. Misschien gedroogd fruit maar ik weet niet of je dat bedoelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Time Out, maar ook maar één zakje per dag!!! (de verpakking, bedoel ik met het zakje.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens sonja, eierkoeken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Medjouldadels, net chocolade!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij snoepen tegewoordig vers fruit... pruimen, kersen, banaan, appel. peer, perzik, druiven...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding