Kent iemand het Dukan Dieet?

Op verschillende websites heb ik verhalen gelezen over het Dukan Dieet. Het schijnt dat het dieet is ontwikkeld door een Franse arts. Is iemand bekend met dit dieet?

http://tinyurl.com/27g5jpg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het ziet eruit als n normaal crash jojo dieet.
Als je ervaring hebt met het een heb je het ook met het ander
13 jaar geleden
Ik kende het niet maar een snelle zoektocht leerde me dat het Dukan dieet een koolhydraatarme/eiwitrijke methode is. Die varianten zijn absoluut geen crash-methodes en op dit moment de meest succesvolle. De verschillende fasen spreken me aan en ook de aandacht voor op gewicht blijven. Chemische zoetstoffen zijn echter nergens voor nodig. Wen jezelf liever aan een minder zoete smaak. Dat is vaak al de helft van de oplossing van het overgewichtprobleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad een koolhydraatarm en eiwitrijk dieet gebaseerd op gezonde voeding.