Omdat je het lekker vindt en je hebt er een gewoonte van gemaakt om het elke avond te pakken. Je hersenen geven dan een prikkel, dat je weer zin hebt. Gewoon een tijd niet aan toe geven en dan wordt het minder. (Als je dat wil tenminste?:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt jezelf zo geconditioneerd.
als ik drie avonden achter elkaar om tien uur een handje chips neem, dan kan ik de vierde avond er op wachten dat ik om tien uur een onbedwingbare trek krijg.
als je hier van af wil, moet je de gewoonte doorbreken, en 's avonds vaker iets ondernemen.
13 jaar geleden
dat noemen ze een verslaving, omdat je steeds denkt eraan gaat in je hersenen een signaal af
overigens drop heeft ook goede eigenschappen zo kan je van het eten van zoete drop elke dag een vervelende darm ziekte voorkomen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoeveel dropjes moet je dan eten? Trouwens zoete drop is slechter voor de bloeddruk dan zoute drop heb ik eens gehoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.c2w.nl/drop-is-goed-tegen-kanker.79643.lynkx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks!!