Ben dol op Bounty puur, maar kan het nergens meer vinden. Wie weet of het nog verkocht wordt en waar?

9 maanden geleden
8.8K
fremar
9 maanden geleden
zo te zien staat er overal "momenteel niet leverbaar"
IreneW
3 maanden geleden
Tip: koop een pure chocoladereep van 100 gram (die zijn niet te dik). Snij van de bountymelk de chocolade er helemaal af (laat de cocos heel). Breek stukjes pure chocoladevan de reep. Leg die op en onder de cocos. En dan heb je toch een bount puur. Net zo lekker. De overgebleven melkchocolade kan je apart opeten.

Antwoorden (2)

Bounty is een product van Mars Incorporated. Dit bedrijf heeft de Bounty-variant met donkere chocolade nog op hun website staan. Dus het wordt nog wel geproduceerd.
Maar als je gaat zoeken waar je het kunt kopen, lijken de meeste winkels dit product op dit moment niet te kunnen leveren.
De enige webshops, waar ik de pure Bounty-variant kan vinden, zijn webshops die enkel leveren aan bedrijven. Denk daarbij aan de Makro, maar ook Urbain Trade. Dus het lijkt erop, dat deze Bounty-variant, in ieder geval in Nederland, alleen nog voor bedrijven beschikbaar is.
Het lijkt erop dat je bij de Makro als particulier dit product niet kunt kopen. Maar ik voeg hieronder toch de link toe, evenals de link naar Urbain Trade.
9 maanden geleden
Ik zit met hetzelfde probleem: Bounty puur is nergens meer te vinden, ook niet online. Contact opgenomen met Mars in Veghel, waar ze gemaakt worden.
Ze schrijven "
Helaas moet ik je informeren dat de Bounty puur niet langer geproduceerd wordt. Ondanks dat het een goed product was, was de belangstelling niet voldoende om de productie hiervan voort te zetten.

Ik heb je reactie doorgegeven aan de marketingafdeling, zodat zij op de hoogte zijn van de vraag naar Bounty puur. Wie weet zal in de toekomst dit product opnieuw in Nederland geïntroduceerd worden."

Je kunt eventueel naar contact@nl.mars.com mailen dat je Bounty puur mist. Dat geven ze dan aan de marketing afdeling door.
Voor nu helpt dat niet, maar wie weet ergens in de toekomst.
7 maanden geleden