Ja hoor, dat gaat prima. De smaak kan wat veranderen, en ook worden sommige groenten slap van het invriezen. Kwestie van ervaring mee opdoen, maar schadelijk is het zeker niet. Tip: als je de groenten gaat gebruiken, doe ze dan bevroren in het kokende water. Als je ze eerst laat ontdooien worden ze meer slap en papperig. Geldt ook voor diepvriesgroenten die je koopt.
een jaar geleden
criseyde
een jaar geleden
Of gooi ze gewoon bevroren in de wok...
Ja, je kunt een zakje rauwe groenten invriezen. Zorg ervoor dat je de groenten goed wast en droogt voordat je ze invriest. Verpak de groenten in kleine porties, zodat je ze gemakkelijk kunt ontdooien en gebruiken.
10 maanden geleden