Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom smaakt de spinazie à la crème anders?

Waarom smaakt de spinazie a la creme van de iglo soms verschillend. Normaal gesproken smaakt het prima, maar vandaag zat er een raar zoet/bitter smaakje aan. Weet iemand hoe dat kan?

2.1K
Amadea
3 jaar geleden
Is dat nu bij jou eenmalig, of heb je het vaker ondervonden? In geval van eenmaligheid zal jouw keukengerei er de oorzaak van zijn...
Anoniempieeeee
3 jaar geleden
Dit is bij mij wel de eerste keer, maar ik had het ook even opgezocht en zag dat ook andere mensen het wel eens hebben gehad, dus het lijkt me sterk dat het aan mijn keukengerei ligt, zou wel kunnen uiteraard.
SingingCoyote13
3 jaar geleden
hebt gelijk ik herinner me ook zoiets heb weleens een pak gehad met een andere smaak.
AlphaLimaSierra
3 jaar geleden
Ik heb meerdere keren mee gemaakt dat er een kartonsmaak aan de spinazie zat. Zal door de verpakking komen in dat geval
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het kan ook liggen aan de oogst en de soort spinazie. Het is onmogelijk een constante, zelfde smaak te krijgen. Het zijn immers steeds andere spinazie-bladeren.
Is de spinazie langer ontdooid geweest? etc. etc.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Smaakverschillen in de spinazie à la crème kunnen liggen aan de oogst, batchfouten, de bewaaromstandigheden (bijv. in de supermarkt, maar ook bij jou thuis) en bereidingswijze. Er kunnen dus verschillende oorzaken zijn waarom de spinazie afwijkend smaakt.
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding