Hoe kan het dat ik naar 4 dagen niets eten toch geen honger heb?

Ik heb op moment heel veel stress en kan geen hap door mijn keel krijgen. Ik heb al 4 dagen niet gegeten. Ik weet dat dit heel ongezond is maar het lukt me gewoon niet. Ik drink wel veel water op moment. Maar hoe kan het nou dat ik dus ook totaal geen honger heb! En dit is toch eigenlijk niet normaal. Je zou toch moeten om vallen ofzo.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je geeft het antwoord al. Teveel spanning. Je lichaam staat in een voortdurende alarmstand om een dreigend gevaar af te weren. Voedsel verteren heeft voor het lichaam even geen prioriteit. Probeer snel van die stress af te komen, dit is niet gezond. Ik heb zelf ooit een periode van spanning meegemaakt, niet zo heftig als jij trouwens, ik at wel gewoon. Maar toen ik de spanning achter me liet, merkte ik dat mijn nagels ineens heel snel gingen groeien. Mijn lichaam had het normale onderhoud tijdelijk vertraagd, en na het wegvallen van de spanning werd dat ingelopen. Ik ben daarvan geschrokken; dat kan spanning dus met je doen.

Als ik jouw was zou ik op z'n mins wel noodgedwongen water drinken! Want als je dit niet zou doen dan zou er iets ergs met je kunnen gebeuren! En als je geen hap door je keel krijgt lijkt mij het handig om een dagje sauna te bezoeken.....en daarnaast ook een lachtherapie te volgen.. Toegevoegd na 51 seconden: Of iets ontspannende doen waar jij van houdt! Toegevoegd na 1 minuut: Want zo kan je stres toch nog een beetje weg in ieder geval!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100