Kun je noodles rauw eten?

Ik heb een video gezien waar ze rauwe noodles eten. Gewoon in een zakje kapot geklopt wat kruiden erbij en je had je snack. Maar is dit wel gezond?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
20.2K

Het beste antwoord

Het kan, maar is ongezond. In Azië worden ongekookte instant noedels wel eens als snack gegeten. (Ook nadat ze in kokend water geweld zijn behoren ze trouwens bepaald niet tot de aanbevolen voedingsmiddelen, gezien alle chemische stoffen en de hoeveelheid zout die eraan toegevoegd zijn....). Instant noedels betekent trouwens dat de deegwaar wel voorgekookt is, dus helemaal rauw is het niet.
Amadea