Kun je echt 1 kilo per week aankomen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.6K
Ritsuka
9 jaar geleden
Wie zegt dat? Is wel erg snel hoor, geleidelijk is beter
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben eens 3 kilo in een week aangekomen toen ik verplicht moest aankomen in het ziekenhuis,maar normaal gaat dat niet zo snel.
Dus 1 kilo is ook niet onmogelijk als je echt veel eet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoeveel calorieen kreeg je binnen, en hoeveel kwam je per week aan?
Ritsuka
9 jaar geleden
als je echt ondergewicht hebt en je komt aan omdat je meer gaat eten is het voornamelijk vocht wat vastgehouden word. Dat gebruikt je lichaam ter reparatie

Antwoorden (2)

Ja hoor, dat is niet zo moeilijk. De belangrijkste tip is om vaker te eten op een dag. Dus niet alleen drie hoofdmaaltijden maar ook minimaal drie keer een tussendoortje. Je kunt in plaats van 6 eetmomenten misschien ook wel 8 of 9 eetmomenten op een dag inplannen. Beleg je boterhammen dubbel, bijvoorbeeld met zalm en kruidenkaas of met pindakaas en hagelslag. Eet als tussendoortje behalve fruit ook een schaaltje nootjes. Eet bij de warme maaltijd altijd een voorafje én een toetje. Nou dan wil een kilo per week heus wel lukken.
Amadea
9 jaar geleden
jc54
9 jaar geleden
Als ik dit aanhoud, dan groei ik wel 5 kg. per week.......
Ritsuka
9 jaar geleden
Zo snel gaat dat echt niet hoor, dat je 5 kg aan gaat komen,
Meer eetmomenten wil niet zeggen dat je aan gaat komen, het maakt het alleen makkelijker om meer te eten, omdat je dan per keer een haalbare portie hebt, in plaats van een berg eten ineens.
Dat is afhankelijk van je spijsvertering en wat je op dit moment eet. 1 kg per week is erg moeilijk weet ik uit eigen ervaring. Als je echt te licht bent, is het gezonder om 1 kg per maand aan te houden. Vaker op een dag eten is prima, maar kies wel voor gezonde producten. Het slagroomdieet (bijvoorbeeld) raad ik niemand aan.